tisdag 14 augusti 2012

Hemma igen efter härliga sommarveckor på lantstället.

Hej alla mina kära bloggvänner! Nu har jag och familjen kommit hem igen från vår sköna tid på Österlen. Vi kom hem i lördags med vår stora packning. Är numera tvungna att ta hjälp av vårt släp för att kunna transportera alla växter,krukor,lampor och annat som jag vill ha med mig. Maken bara förvånar sig eller förresten,det har han slutat med för länge sen.
Nåväl vi kom hem vid sex-tiden och då körde jag Johanna till Lund för att hon sen skulle vidare på fest i Bjärred. Sen bestod resten av kvällen av uppackning av kläder,mat,nyinköpta prylar,loppisfynd,blommor ,böcker,tidningar,katt med bur och sandlåda och kattmat och mycket mera.

Jag somnade klockan halv tre,precis när maken skulle köra och hämta dottern i Lund. Då var jag väldigt glad att jag hade kört henne till Lund. Rättvist och bra!

Jag kommer att visa er bilder och göra små inlägg från våra sommarveckor. Just idag nöjer jag mig dock med att göra detta lilla inlägg.
Må så gott och kram på er!     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar