lördag 26 maj 2012

En härlig helg med goda vänner.

Vi var bjudna till "gamla", goda och nära vänner till deras sommarstuga. Vi var ett glatt gäng bestående av värdparet plus fyra par till.  Vi startade med strandaktiviteter med skumpa. Därefter blev det lunch följt av ett besök hos Krukmakaren. Där fick vi alla prova på att dreja varsin skål.   

Ett litet besök i en av mina favoritaffärer i Ystad hann vi också med.






Eftermiddagens gemensamma uppgift var att vi skulle måla en tavla till vår eminenta värd. Det gjorde vi förstås med stort engagemang. Resultatet ser vi nedan.
Några av Håkans intressen speglas på tavlan (utan inbördes ordning)  Tintin,familjen,musik, USA,film och sommarstället.
Delar av vårt glada gäng by night! Jag kom hem från Miami några dagar tidigare och jag hade på mig mina nya kläder från Ralph Lauren och Tommy Hilfigher,inköpta där. Vi hade roligt åt att nästan allt det nya är i mina absoluta favoritfärger marinblått-vitt.  
Efter en god middag bänkade vi oss framför Eurovisionsfinalen och tänk vilken stämning det blev när Loreen vann det hela. Hurra!!!! Senare traskade vi ut i sommarnatten och sände upp några lyktor och hade riktigt kul,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar