söndag 13 januari 2019

Söndagskväll!

Så var denna helgen till ända!
Det har varit en lugn och behaglig helg för vår del med tid att både läsa, 
umgås med familjen, hälsa på föräldrar, sova middag, äta gott
samt vila upp sig inför en ny arbetsvecka.    
 
Idag har vi varit på Österlen i grått och regnigt väder.
Vi kom hem för några timmar sedan och har nu ätit porterstek med goda tillbehör.
Älskar att det blir så mycket och smakrik sås till denna rätt.  
Nu har jag tänt ljus och vi ser på premiären av " Så ska det låta" parallellt med handbollsmatchen. Just nu leder Sverige! Yeah!!
 
Ha en fortsatt fin söndagskväll och en bra start på den nya veckan. Jag sprang ( nåväl ,GICK snabbt då) precis ut i ösregnet och plockade in några gröna kvistar till en vas som jag hade glömt bort att jag hade. Lite tokig är man allt! 
 
Kramar från mig
@nneli 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar