söndag 9 januari 2022

Så nöjd och tacksam för mina fina julklappar.

.Godmorgon alla bloggläsare!
 
Jag måste berätta om alla fina julklappar jag har fått detta året (också). 
Jag känner mig verkligen uppskattad och även lite bortskämd. 

Jag har bl.a fått nattlinne ( redan en favorit), sköna hemmabyxor, tröja, 
trosor, doftljus, snygg lampa i grönt, ljusstake i blått, exklusiva ljus, pengar, 
glasskål i blått, presentkort på Alice och Katten tesalong, lite väldoft, snygg kruka, fina frottehanddukar, Ritualsprodukter och choklad. 
 
Ja, ni hör, kan man vara annat än nöjd och tacksam. 
Dessutom har jag fått små fina, julklappar av tacksamma elever och föräldrar i
 form av hembakat, godis och kort. Man blir så rörd och tacksam för dessa små gester.  

Stjärnljusstakarna på bilderna nedan köpte jag tidigare,
 som en liten julklapp till mig själv. Visst är de söta i all sin enkelhet!!
Nu ska jag bara hitta rätt ljus till dem också, det verkar inte vara så lätt. 
Har man slutat att tillverka gamla hederliga julgransljus, undrar jag......    
 

Kram på er och ha en fin dag! 
@nneli

Ps. Nu är allt det röda bortplockat för denna gång. :)  









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar