torsdag 13 juni 2019

GRATTIS, vår älskade dotter!!

Hipp, hipp HURRA för vår fina Johanna, som fyllde år igår!
 
Vi började firandet på morgonen med "skönsång", nåja....presenter och frukost på sängen. Mårten hissade flaggan i ösregnet och blåsten.
 Johanna blev så nöjd så. Speciellt som hon kunde somna om efter att vi föräldrar gett oss iväg till våra arbeten. Johanna har nu sommarlov efter terminens sista tenta i fredags. Hon är ledig halva sommaren, och halva sommaren
ska hon arbeta på en advokatbyrå.
 
Hon blev ordentligt firad igår och det är hon så värd!
Ambitiös, kreativ, rolig, omtänksam, ja helt enkelt en en toppentjej/dotter!! 
 
På eftermiddagen kom hennes käre bror Jakob och bjöd henne på mat. Jag skyndade mig hem från jobbet för att hinna umgås med båda mina kära ungar!!!
 
På kvällen fortsatte firandet med grillat, goda bakverk, melon och körsbär.
Johanna fick förutom presenterna på bilderna även ett resväskset, vilket passar bra inför den kommande resan i nästa vecka.
 
Idag är det torsdag och förutom städning och trädgårdsarbete så hoppas jag på en skön stund i solstolen med en bok. Igår var det trevlig skolavslutning på mitt arbete, men lite mer om detta senare.
 
Kram på er och ha en fin dag!
 
@nneli   
 
 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar