lördag 14 mars 2020

Solig och skön lördag. Just nu pågår slipning, putsning av kristallkrona och lite annat pyssel.

Helt fantastiskt fint väder denna lördag!

Hortensian på bilden nedan står dock fortfarande kvar inomhus och väntar på den riktiga vårens ankomst. Jag har satt fram utomhusmöblerna på en av altanerna idag för jag kunde verkligen inte låta bli. Jag har även putsat en av de gamla kristallkronorna och det gick utmärkt att stå utomhus och göra detta idag. 
Den ska nu få en ny plats i sovrummet. 
   



Ha nu en fin fortsättning på helgen alla.

Vi ska hålla oss hemma vilket känns bäst i dessa tider.

Mårten kom precis hem efter att ha varit hos Jakob och Sofia och spacklat och målat. Jag följde inte med idag eftersom det inte fanns utrymme för mer än tre åt gången att måla. Nu hör jag att han slipar deras köksskivor med sin nya slipmaskin.
Det kommer att bli så fint i deras lägenhet när allt blir klart. Spännande och ni ska självklart få följa utvecklingen.



Kram från mig
@nneli

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar