fredag 13 augusti 2021

Loppisfynd och vacker bukett!

Den här ljuvliga buketten plockade min mor till mig i sin trädgård i lördags. 
Hon vet att jag helst vill ha blommor i  milda färger, men nu sa jag att du kan ta precis vad du vill i alla möjliga färger. Detta vackra blev resultatet.   

Vi åt pizza, pratade och tillbringade en stund i det prunkande växthuset, förstås. 

På de två nedersta bilderna ser ni lördagens loppisfynd. 
Tre små söta Wallåkra krus, en signerad glasvas i bruna nyanser.
Också två jättefina muggar och några fina glas på fot.
 
Det blev dessutom en ram, sminkförvaring, äggkoppar och några böcker. 
Mycket nöjd med dagens "fångst".   

Ha en härlig fredagskväll och kram från mig

@nneli  
     

Små mini Wallåkra krus, muggar och några vackra glas. 


Signerat konstglas i bruna nyanser för 30:-.  

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar