tisdag 14 september 2021

After Work hemma hos mig, med avtackning av kär kollega!

I fredags slutade kära kollegan och vännen Erika på Nyvångskolan. 
Vi har jobbat tillsammans i 8 år och haft mycket kul tillsammans. 
På kvällen hade vi, hennes närmsta kolleger fixat knytkalas hemma hos mig. 

Härligt väder, god mat och dryck samt glada och trevliga gäster
 gjorde att kvällen blev riktigt bra!

Nedan följer några bilder från dagen och kvällen. 

Ha en bra tisdagskväll, alla kära läsare! 

Kram
@nneli   

Erika hade bakat världens godaste vaniljbullar och morotskakor till sina kolleger. 

Tina har överlämnat present och blommor.



Erika fick presenter med lite tanke bakom och som kan passa utmärkt på nya jobbet. 




Lycka till med allt, kära Erika!!  Vi kommer att sakna dig! 

Jag skyndade mig hem och fixade en del innan gästerna kom.  



Jag dukade utomhus vid två bord och det blev en skön kväll. 





Den goda maten som vi hade hjälpts åt att ordna. 
På buffe´bordet fanns det goda pajer, skinka potatissallad, grönsallad, goda bröd, ost, salami, spickeskinka, oliver, vin och till kaffet äppelpaj och vit kladdkaka med blåbär.  

 

Astrid, Ingela och Tina. 

Dessi och Siv!!

Ingela, B-I, Angelika, Carina och Erika. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar