söndag 12 september 2021

På Eklaholmsbesök!!

Det blev ju som sagt även en sväng till Karl-Fredrik och Petter på Eklaholm,
 när jag och min mor var iväg på vår lilla Österlenrunda i förra veckan. 
En stor container hade precis anlänt med nya mosaikbord och annat fint. 
Karl-Fredrik var i Dalarna denna gång, men Petter var hemma.
 Jag har träffat honom Karl-Fredrik ganska många gånger genom åren, så det var helt okej att bara strosa runt och insupa den härliga atmosfären hos detta kreativa par. 

Det gigantiska olivträdet som man fick följa i Tv-serien,
 hade byggts in i ett rejält stenhus mitt på gården. 

Leverans till Mr Fluff-Fluff.




De här blomsterlådorna planterade ju K-F i under seriens gång. 

Olivträdet som fått sig ett rejält hus. 

Petter fick hålla ställningarna när inte partnern var där. 







Mor är i hatten!












En del av den "kända" pelargången!




TACK och hej, för denna gång! 

Och det säger jag till er också, kära läsare! 

Kram
@nneli

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar