måndag 7 november 2022

Kärt middagsbesök och en ny onödig pryl!!!

Hoppas att ni har haft en riktigt skön helg, kära ni!!! 

Nu är jag lite efter här på bloggen, men ska försöka komma ikapp, sakta men säkert. 
På nedanstående bild, bjöd jag min mor på middag.  Det känns bra att kunna bjuda tillbaka ibland, med tanke på alla goda middagar, som vi blir bjudna på hemma hos mina föräldrar. 
Det var en solig och fin dag och jag passade på att ta fram min fina kaviarskål,
 som jag har köpt på auktion och som jag är barnsligt förtjust i. 
En helt onödig sak förstås, men visst är den läcker? 

Idag har det varit allt annat än en solig dag, regn och blåst och riktigt höstrusk. 
Men vad annat kan man förvänta sig i november. 
Idag hade jag minsann vantar på mig vid cykelturen till jobbet.  

Ha en fortsatt fin kväll! 

Kram
@nneli
  





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar