fredag 13 juli 2012

Good morning!!

Good morning, Buenos Diaz, Bon Matin, Guten Morgen eller helt enkelt Gomorron!!!
Dagen började med solsken och fågelkvitter men övergick i regn. Blir nog en blandad väderdag även denna fredag!
Jag har nu på morgonen kört sonen till stationen. Han tog tåget till Uppsala för att hälsa på sin flickvän.
Hemma igen åt jag frukost bestående av danskt rågbröd med ruccola,kokt ägg och lite kaviar. Till detta avnjöt jag en god kopp kaffe och ett glas nypressad juice. Bra början på denna dag!

Om regnet håller i sig tror jag att jag ska ägna lite tid åt att sätta in foton i album. Ja, jag är så gammalmodig att jag framkallar papperskopior av mina digitalfoton. Dessa sätter jag sedan in i album med kommentarer till alla foton och lite andra passande urklipp, biljetter m.m. Nu har jag ca 1000 foton som ligger och väntar bara sedan maj månad (ja, detta året). Det är foton både från min Floridaresa och från dotterns student med tillhörande bal. Sådant måste ju förevigas.

Kanske jag skulle visa er några smakprov från bal och student när jag ändå är igång med dessa foton. Ja, det gör jag.

Glad och söt dotter i sin fina balklänning måttbeställd från USA.

                          Tränar på att gå på 12 centimeter höga klackar.

Champagneskål henma  hos kompisen Anna.
Fina väninnor, Johanna med sina Annor!!!
Johanna med sin balkavaljer,Jacob!

Johanna precis innan balen på AF i Lund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar