onsdag 11 juli 2012

Liten titt hemma hos oss

Idag har min mor och mina två syskonbarn hälsat på hemma hos oss, Min mor och jag har varit och tittat i en helt underbar trädgård som varit med i flera trädgårdstidningar och i ett Tv-program om Sveriges vackraste trädgårdar. Vilken ära att få komma dit och titta och njuta av honungsrosdoft och annat underbart i blomsterväg.
Barnen blev bjudna på hamburgare och senare blev det saft/kaffe och goda kakor i vårt lusthus. Vi och alla våra vänner trivs så bra där. Lugnt och skönt och behagligt på alla sätt.


Här kommer några utlovade bilder och dessa båda är från vår hall. Håll tillgodo!

   Ny kudde med matchande hattask, som användes till förvaring,
dock inte av hatt.

 
 Favoritväskan hänger här som prydnad, men den används självklart också.



2 kommentarer:

  1. Jag kanske skulle kunna få en sån väska i någon annan färg? Så kan vi gå runt och matcha :)

    SvaraRadera
  2. Bra ide´Johanna! Bara till att börja spara av "veckopengen". Hihi!

    SvaraRadera