torsdag 25 september 2014

Samtal,hibiscus, Piraten och lite ledighet.

Så här stor och fin har vår hibiscus blivit och i år blommade den
 rikligare än något tidigare år. 

Jättefin blå färg och nu har jag utökat hibiscussamlingen med två vita exemplar och hoppas på att de kommer att trivas lika bra.

Här är maken och jag i Vollsjö och tittar på de omtalade statyerna utanför Piratenmuseet. 

Maken och Piraten.

Piraten med sin lilla katt.

Jag vid ingången till museet.

Idag är det torsdag och jag har jobbat ett par timmar. Jag medverkade på ett viktigt samtal och det kändes bra att vara med. 
Nu är jag ledig resten av dagen och det ska bli skönt. 
Jag har några "to do" men ska även hinna läsa lite, gå en promenad och fika med Johanna.

Vi hörs lite senare! Kram  / @nneli   



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar