fredag 19 september 2014

Susie från NY på besök.


Igår e.m åkte Johanna och jag på en liten besöksrunda. Först var vi hos mina föräldrar och åt våfflor med sylt och grädde på deras altan. Där var även min bror, hans svärmor Susie som är på besök här från New York och småttingarna Annabella och Henning. Jennifer arbetade.   
Här fikar vi och umgås. 


Annabelle berättar om sin Stockholmsresa för farmor. 


Henning visar sin nya fisk för farfar.
Eller var det egentligen pappas present?? 

My brothers mother in law, sweet and nice Susie. 

Min mor och Susie, två söta damer. 

En av mors alla vackra pelargoner. Denna har sammetslika blommor.

Efter god fika, trevliga samtal (på engelska) var det dags för Johanna och mig att köra vidare till nästa trevliga ställe.

Mer om detta lite senare ikväll. Nu ska jag nämligen gå och steka wienerschnitzel till kväll.
Tips om denna rätt fick jag i matsalen på Kristallen där just detta var Dagens rätt.

See you soon.    














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar