torsdag 5 juli 2018

Arbetsdag, heja Sverige och en varm katt!

Tjingeling på er alla sköna läsare! 

Hoppas att ni har en fin kväll denna sköna torsdagskväll. 
Jag har faktiskt arbetat idag trots att det är torsdag,
 vilket brukar betyda ledig dag även när det inte är semestertider. 

Jag ska dock migrera om min dator i morgon och hade en del att fixa med avseende detta. Vi är ett litet gäng nu som arbetar och de flesta av oss går på semester i nästa vecka. I morgon är det den sköna dagen ni vet då, semestern inleds. Yeay!!

Nu har jag precis vattnat över trädgården, krukor och annat som är relativt nyplanterat. De måste ha en skvätt varje dag. Jag har även varit och inhandlat lite skumpa inför semestern. Det var extra fina flaskor och nu är det bara att hoppas att det smakar bra också. Hehehe....

Jag har en del att se ikapp bl.a  Poldark och 
en brittisk dramaserie och det ska jag göra nu. 

Så nu säger jag bara på snart återseende och kram

@nneli

Nedan kommer några bilder på Johanna i Sverigetröja. Uppladdning inför lördagen pågår....  Nej, det är en bild från i tisdags förstås. 😊😊 ⚽⚽⚽

Ni ser även en varm katt som ligger i dörröppningen och känner den sköna kvällsvinden i pälsen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar