onsdag 25 juli 2018

Inledde vår semester med Johan Glans.

Hej alla kära och fina och TROGNA bloggläsare!
Jag har haft en liten bloggpaus med anledning av att jag har varit på semester på ljuva Österlen. Men nu ska det bli som vanligt igen, minsann.
Jag ser nu i efterhand att ni är många som har tittat in på min blogg trots denna dåliga uppdatering och det är jag så glad över.  Men nu har jag massor att berätta och visa för er. Vi startar med den dagen då vi inledde vår semester. Då packade vi in allt i vårt sommarhus och sen cyklade vi snabbt som tusan till Arboretet där jag fått information om att Johan Glans årets Piratenpristagare skulle uppträda och det ville vi ju inte missa.
Så himla rolig han är och vi njöt verkligen av hans faktiskt ganska långa 
 framträdande i denna underbart vackra miljö.
 
Vi blev bjudna på Gammeldansk också av Gammeldanskens vänner ifall ni undrar vad jag står och dricker här (på bild nummer två) på denna romantiska lilla bro.
 
Johan poserar framför Rignellskans kamera.   
 
 


Även Johan fick smaka Gammeldansk förstås och fick även med sig lite hem. 



Ha det nu så härligt i den helt otroliga sommarvärmen så hörs vi SNART igen!
 
Många kramar och ännu en gång tack för ert tålamod.
 
@nneli 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar