måndag 14 oktober 2019

Höstfika med vänner och dotter!

Hoppas att ni har haft en bra inledning på den nya oktoberveckan! 

Denna dag har jag suttit i möte och konferens nästan hela dagen. 
Jag tänker nästan varje dag, att vilken tur man har som har så trevliga kolleger!!! 

Nu har jag precis varit ute på en sen kvällspromenad. Så milt och skönt det är när stormen har "bedarrat". Det ordet är ju verkligen uråldrigt och 
används väl nästan aldrig mer. 

Bilderna nedan är från i lördags när jag sammanförde två "gamla" vänner och f.d grannar på lite lunch hemma hos mig. Detta uppskattades av både dem och av mig. 
Vi hade hur mycket som helst att prata om och många gemensamma bekanta. 

Eftermiddagen gick snabbt som tusan och så är det ju när man har det trevligt.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och se klart kvällens avsnitt av den utmärkta serien "Fartblinda". Sen är det dags att få sin skönhetssömn. Hehehe....

Sov gott och kram från mig
@nneli    

Hembakat grovbröd, ägg, sill, skinka, rökt korv, ost, marmelader, kaffe och lite sött.
Johanna uppskattade också vårt sällskap och vi hennes förstås.

Jag fick en fin utomhushortensia och en kruka med höstfint i
av dagens sköna gäster!!     







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar