onsdag 28 september 2022

Lite av varje, en solig och ledig dag!!

I torsdags på min lediga dag fick jag en hel del gjort, som rensning och sortering i skafferi samt en del städning. Det blev även lite läsning och ett besök hos mina föräldrar,
 tillsammans med brorsan och brorsonen Henning. Där blev vi bjudna på husmanskost och  dessert. Till kvällskaffet dukade mor fram hembakat bröd och en supergod äppelkaka med toscasmet. Moster Ingrid var också med och vi hade en trevlig kväll ihop. 
En sak kan jag säga, man åker aldrig hungrig därifrån.  

Här är vårt växthus, ganska tomt nu, innan alla frostkänsliga växter, flyttar in för vinterförvaring. 

Nu ska jag se på "Halv åtta hos mig" följt av säsongens och höstens premiäravsnitt av 
"Bonde söker fru".  

Ha en fin kväll alla! 

Kram
@nneli


En vacker blomma hemma hos mor!

Och den goda äppelkakan med extra allt. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar