måndag 7 augusti 2017

Årets Diggilooframträdande - mycket bra!!


Godkväll på er kära bloggläsare! 

I torsdags var jag på årets Diggilookonsert på vackra Svaneholmsslott. 
En helt fantastisk kväll med flera bra artister och många riktigt bra låtar. 
Jag går fortfarande och nynnar på, nåja sjunger högt på Andreas Johnssons superhit Glorious, så jäkla bra!  Det blev dessutom oväntat fint väder under kvällen efter att vi mötts av en rejäl regnskur med åska, precis när vi kom dit. 

Jag var där tillsammans med min kusin Camilla och moster Ingrid. 
Mor som brukar vara med stannade hemma detta år då det utlovats regn hela kvällen. 
Så synd dock att hon inte följde med vårt glada lilla gäng, 
för det blev en riktigt fin kväll.



Svaneholms slott i kvällssol! 





En av de yngsta i publiken.


Rolige Özz och skönsjungande Jessica.

David Lindgren kan verkligen det mesta.
Dansa, sjunga, leda program och roa sin publik i största allmänhet.

Robin Bengtsson som är både snygg, ung och kan sjunga bra.
Inte så konstigt att Tommy Nilsson lite skämtsamt
erkände att han hatar honom litegrann. 😊😊😊    

Tjusiga klänningar på Charlotte Perelli och hennes dansare. 

David och Özz, ett kul par!



Robin sjunger en smäktande låt av Coldplay.  

Även begåvade musikalstjärnan Bruno var med.

She´s bringing me in, checking me out, making me Glorious....... 

Jag är riktigt nöjd med den här bilden av Andreas och Bruno. 







Jessica sjunger fantastiskt bra och är dessutom väldigt söt.

Skönsång av dessa herrar! 


Tommy sjöng alla sina hits förstås.


Den här lilla söta knatten fick hjälpa Tommy att sjunga "Öppna din dörr"!

En riktigt härlig kväll med bra artister och trevligt sällskap.
( vi hann både med att fika, prata OCH njuta av musik).

Idag har det blivit arbete för min del och det kändes helt okej! 😊😊   


Nu blir det middag! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar