fredag 4 februari 2022

Kakfrossa på jobbet, men inte hemma, eller???

Nu har det gått alldeles för lång tid sedan mitt senaste inlägg här, på min kära, gamla blogg.
Jag ser att ni är många som tittar in varje dag och nu ska det bli skärpning här. jag ser förstår inte vilka ni är men en siffra på statistiken visar detta. 
Jag har ju skrivit här i så många är och vet att det är många som uppskattar det, vilket gläder mig. Jag har ägnat mig lite mer åt instagram den senaste tiden, 
men kommer inte att lämna bloggen. 

Idag är det en regnig fredag, men inte deppar vi för det inte..... Härligt med helg i alla fall.  

  Bilden nedan är inte från idag. Det hade blivit för mycket frossande på samma dag. 
Vi blev nämligen bjudna på stora och så goda muffins med ljuvlig vaniljfyllning på jobbet idag. Bakade av de söta tjejerna på vårt eget bageri och serverade av Tina, vår rektor. Hon tyckte att vi behövde lite extra uppmuntran och några extra kalorier idag. Härligt! 

Nej, så en fastlagsbulle ovanpå detta, hade blivit för mycket, Eller??? Hehehe  

Ha en fin fortsättning på en av veckans bästa dagar, hörru ni! 

Kram från mig
@nneli



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar