söndag 28 augusti 2022

Sommarens bästa loppisfynd!!

Visst är det härligt med loppisar! Och på sommaren är det ju så  många, så man kan ju verkligen inte gå på alla. Inte ens jag!! Men några har det allt blivit och de finaste fynden har jag samlat på nedanstående bild. Ni som följer mig på instagram har redan sett dem där, så då kan ni hoppa över detta inlägg. :) 
Jag köpte det vackra tyget med matchande kuddar, glasskålen på fot och några metallkrukor. Mannen i glas fann jag också, för en tia. Den hittade jag på en annan loppis där de skulle ha 200 spänn. Då blir man lite nöjd. Fler fynd kommer lite längre fram. Ljusstakarna och vaserna har jag dock inte köpt på loppis. Det hade nästan varit för bra för att vara sant.

Ha en härlig söndag. alla ni! Solen tittar fram igen, efter nattens regn. 

Kram 
@nneli









 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar