torsdag 18 maj 2017

Ett stoneface, en vårärt, maken hemma igen och ett missat event. .

Vilka sköna ljumma vindar det är ikväll. 

Det ser dessutom ut som om det vackra vädret håller i sig 
även över helgen. Härligt!  

Maken har precis kommit hem och berättat om två sköna dagar på Grand Hotel i Mölle med underbar mat, rum med balkong och jättefint väder. 
Ja, det var ju två arbetsdagar, men ändå... 
Avis, jag, nej inte alls 😉😊

Vi har ett Stoneface i trädgården. Just nu står det i krukan med min 
stora och gamla "Plättar i luften". Den har jag skött så noga i måånga år med regelbunden vattning och med övervintring inomhus.  
Varje år belönas jag när den slår ut och blir grön och fin på nytt.      



Jag passar även på att visa min stora och klotformade "vårärt", som jag har fått av en vän för en del år sedan. Den är vanligast i lila men min variant är ljust rosa. 



Ikväll skulle jag egentligen varit på ett trevligt event, men var tyvärr tvungen att tacka nej av lite olika anledningar.

Jag hoppas att ni har haft en fin kväll, alla ni som var där
och alla ni andra också förstås! 😊

Kram från @nneli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar