söndag 27 september 2020

På väg hem från Österlen.





Tjingeling!
Ibland när jag kör hem själv från Vitemölla kör jag en annan väg än den vanliga. Det är via Lövestad, Eggelstad, Tolånga och Sjöbo. Kul att testa lite nya vägar faktiskt. 

Titta så vackert, Tolånga kyrka ligger där i lite dis men i full grönska. Jag var tvungen att stanna och föreviga.   

                                                                Vårt vackra SKÅNE!!!




                                                        Inne i lilla Tolånga.  




Samma dag var jag hemma hos Johanna och hon tog emot redan på balkongen och var glad över ett mammabesök förstås. God fika och en massa prat.  

                                                            

                                               Njut av kvällen och kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar