torsdag 19 januari 2017

Lite firande, fina presenter och så glad över alla grattishälsningar!

Gokväll i stugorna! 
Igår blev det ju lite firande här hemma med god mat, 
trevligt sällskap, presenter och mors underbart goda mördegstårta 
med hallon och blåbär. Käre sonen och Lize kunde ju tyvärr inte vara med, 
men vi hade telefonkontakt. Och mer firande blir det ju lite längre fram. 

Efter jobbet fixade jag snabbt med dukning och mat. 
Vi åt lite av varje, chicken nuggets, pommes, 
stekt kyckling, såser, sallad och grillade revben.





Blå anemoner och murgröna i vasen.


Mor och Johanna tittar på lite bloggar.

Dags för den goda tårtan.




Jag fick så fina presenter av familjen bl.a snygg blå klänning, vit blus, vantar, ljuslykta i glas med guldkant, pengar, blommor och choklad.
Nöjd, glad och tacksam är jag över alla fina människor i min närhet.

Och TACK till alla er som tagit sig tid att skriva fina och personliga
grattishälsningar till mig. Jag har idag skrivit tack till alla ca 300 personer som grattat mig på Facebook.    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar