torsdag 19 januari 2017

Spegeln har fått en ny plats och idag är det min födelsedag! .

Hej alla glada bloggläsare! 

Idag är det min födelsedag och jag har blivit så uppvaktad på en massa olika sätt. 
Och detta trots en helt ojämn födelsedag.... 🎆 🎉

Dottern har överraskat med en fin dikt, maken uppvaktade i morse med massor med blomsterlökar, buketter och annat. Sonen har ringt och grattat. Han kan tyvärr inte komma på  middag ikväll då han har fått någon form av influensa. 
   
Facebook är ju helt fantastiskt speciellt när man fyller år,
vilken egoboost med alla dessa härliga grattishälsningar. 
Jag har även fått mail, sms, kort och förstås grattis i verkliga livet. Jodå, så är det...

På min arbetsrumsdörr satt en silvrig ballong i ett fint snöre som en påminnelse 
om att jag fyllde år idag. Gulliga kolleger!

Nedan några bilder från sovrummet där den stora och supertunga guldfärgade och antika spegeln nu har fått sin plats. I samband med att den flyttade in dit så flyttade maken ut, nej jag skämtade. 💚








¨
Nu får ni ha en riktigt skön kväll.
Det ska jag ha omgiven av några av mina närmaste.
Kommer att sakna Jakob och Lize, men de får komma så fort Jakob är frisk igen.

Kram till er alla från födelsedagsgrisen.


Jag hade så mycket att stå i igår så gårdagens inlägg kommer nu. 😁

2 kommentarer:

  1. Camilla Dahlströmtorsdag, 19 januari, 2017

    Stort GRATTIS på din dag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för din hälsning, kära Camilla! Så kul att du fortfarande tittar in på min blogg. Kram och ha det toppen! :)

    SvaraRadera