måndag 1 juni 2020

Mors Dag, Pingstdag och en riktigt fin söndag!

Igår firade vi Mors Dag ( och pingstdag ) och hade en så härlig dag med solsken och värme. Johanna hade ordnat en fin present och bjöd även på en god lunch. Maken bjöd på en utsökt middag och hade även hissat flaggan dagen till ära. Jakob ringde och grattade och berättade att han hade ordnat en sak till mig i Malmö som han kommer hem med senare i veckan.  Marängtårta med lemoncurd, passionsfrukt, grädde och choklad smakade bra till kaffet. Enklare tårta finns ju inte, men så god. 

Jag hoppas att ni alla andra fantastiska mammor också hade en härlig dag igår. Jag ringde till min egen lilla mor också förstås och berättade hur mycket jag uppskattar henne och hur glad jag är att ha henne i min närhet. Det visste hon om, sa hon.... 
Så bra!  

Ha en fortsatt fin måndagskväll. Nu ska jag titta på den glade Karl Fredrik på Eklaholm, eller på Österlen som programmet ju heter. 

Kram
@nneli
   











Jag, en glad mamma med vindrufsigt hår! 


Johanna och Musse!!!



Inte så vacker men väldigt god! 

Oliver tittade också förbi en stund och det är alltid lika trevligt!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar