tisdag 2 februari 2021

Här har vi bott i snart 18 år!!

Vilka härliga vinterdagar, vi har nu! Soligt och med ett fint snötäcke. 
Jag tog några foton på vårt hus i vinterskrud! 

Tänk att vi har bott i detta hus i snart 18 år. Det är ju helt otroligt så snabbt tiden går. 
När vi flyttade hit var Jakob alltså 12 år och Johanna var 10 år. 
 
Det var mycket firande det året minsann! Maken fyllde 40 år, min mor 60 år, min bror 30 år, flyttade till nytt hus och dessutom gifte sig min bror, samma helg som vi flyttade in i huset.

 Ja det var ett händelserikt och kul år, på alla sätt.  

Nu är det bara maken, jag och katten kvar i detta stora hus, sedan barnen har flyttat hemifrån.
Vi trivs dock så bra och vi använder faktiskt den största delen av huset,  så vi kommer att bo kvar så länge vi känner, som vi gör nu. Dessutom måste jag ju ha plats med alla mina inredningssaker. Hehehe......

Nu ska jag laga middag och sen blir det en promenad följt av kaffe, något ätbart, 
Mandelmanns och Tareqs matresa. Det är ju tisdag, vet, ja!!  

Johanna är hemma några dagar just nu, så det blir extra mysigt i TV-soffan. 

Ta hand om er och varandra! 

Kram
@nneli








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar