onsdag 17 mars 2021

Mysig fika hos Johanna!

Har ni det bra alla kära bloggvänner! 
Det hoppas jag att ni har....

I förra veckan var jag hemma hos Johanna och bjöds på god fika och trevligt snack. 
Hon hade bakat goda bullar, och med limemarmelad och ost var de perfekta till kaffet.
Hur mysigt som helst. 

De första bilderna nedan är från de gamla och mest centrala delarna i Lund. 
Älskar de fina gatuhusen där och tar gärna en sväng in om ibland. Tänk för en del ( ganska många) år sedan så jobbade jag mitt i stan och hade tillgång till hela stans utbud. 
Dyrt, men ganska trevligt.   Hehehe.....
 
Men Johanna och Olivers gata på Väster är finfin den också. Lugnt och fint område med härlig trädgård med grillplats och en massa trevliga grannar.

Ikväll ska vi väl titta på Karl-Fredrik, mr "Fluff-fluff" himself. 

Njut av kvällen och ta hand om er! 
Stay safe! 

En stor digital kram från mig 

@nneli 




God fika i finaste Morrismuggarna. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar