måndag 3 januari 2022

Nyårslunch på verandan.

God fortsättning alla och hoppas att ni har haft en fin start på det nya året och och en riktigt härlig nyårsafton. Vi firade med goda vänner på nyårsafton. 

Nedanstående bilder är dock från vår nyårslunch på verandan, när vi mumsade i oss räkmackor. Vår Musse var också väldigt intresserad av räkorna och kom närmre och närmre bordet. 
Jodå, hon fick självklart en stor skål med räkor. 
Hon äter bara handskalade och helst färska. Hehehe..... Spoiled cat! 



De små stjärnljusstakarna är något av det sötaste jag har sett, små ministjärnor i glänsande mässing, designade av George Jensen. Så glad för dem och nu har jag hittat passande ljus också.  
    

Den gröna, fina blomster-lampan fick jag av Jakob i julklapp.
Han vet att jag har gillat hans och nu fick jag en egen.






Musse kommer närmre och närmre....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar