måndag 14 december 2015

Inköp av årets gran och en massa annat fint på Sularpsfarmen.


I fredags var jag på Sularpsfarmen och köpte julgran, julblommor, frukt och grönt. 
Jag hann dit en sväng innan det var dags för kvällens festligheter. 
Jag fick tag på en riktigt fin och väldoftande rödgran som jag är så nöjd med. 
Nu är den klädd och bildbevis kommer snarast.

Om ni ännu inte har varit på Sularpsfarmen så gör ett besök, ni kommer inte att ångra er. 
Så trevliga ägare och finfin kvalitet på allt som säljs.  


Alldeles färska ägg. 

Detta är mitt verk, tänker hönan Agda!
Det var liite svårt att få hönan att ställa sig vid äggen
men skam den som ger sig. Hehehe


Massor med granar av olika slag att välja på. 

Min gran ska här nätas och sen in i bilen och hemåt. 

Jättefina hyacinter i olika färger för 8:- styck.
Dessutom finns det fina amaryllis från 30:- och uppåt.

Lite senare ska jag visa den klädda granen och lite annat. Häng gärna med då!

Kram på er alla finfina läsare/@nneli 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar