söndag 20 december 2015

Newport, en fantastisk butik på NK också den vackra julskyltningen förstås.

Hej igen! 
Jag har ju alldeles glömt bort att visa er mina bilder från NK, dels från den underbara butiken Newport på inredningsavdelningen och dels NK:s vackra och kända julskyltning. 

Ett av alla märken som finns på Newport är Ralph Lauren, 
en av mina absoluta favoriter.





Mera Ralph Lauren, njutbart.....

Den magnifika julgranen i entre´n ger julkänsla direkt.


Nedan följer några bilder på NK:s julskyltning, återkommande och 

speciell varje år.

Ett vardagsrum för en del årtionden sedan.

Detta är NK i miniatyr. Så vackert och välgjort! 

Ser ni NK:s legendariska skylt på taket?
I verkligheten är den sju metar i diameter och roterande. 

Och slutligen ett doftljus som kostar flera tusen. Liiite dyrt, eller hur?
Man får verkligen hoppas att doften är fantastisk.

Ja, det var några bilder från en favoritaffär, NK.
Jag köpte bl.a fint tyg där som nu har blivit två kuddar.

Ha en riktigt bra dag mina kära läsare!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar