onsdag 13 november 2019

Boktips!!

Idag har jag varit på flera olika ställen genom arbetet, så nu ska det blir skönt att äta middag, ta en rask promenad och sen sjunka ned i Tv-soffan för att titta på "Bonde söker fru". Jag måste även köpa goda kakor inför kvällens bondekärlek för det har vi alltid, enligt gammal god tradition och idag var det min tur att köpa. Har alldeles glömt bort detta, då jag har haft en del annat att tänka på, om man säger så. 


Men först ett litet boktips till er. Det är Veronica Henry som skrivit boken "Hjärtats bokhandel" och den är riktigt bra. Hon har även kommit ut med en julig roman.böcker. Boken är dessutom vacker, 
och det kan jag tycka är ganska viktigt, det med.   
   


Ha en skön kväll och kram till er från mig
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar