tisdag 19 november 2019

Vän på besök!!



I fredags eftermiddag träffades äntligen jag och min vän sedan många år tillbaka,
 Mona. Vi träffades hemma hos mig för en sen lunch, skink och ostpaj med sallad åt vi och därefter blev det kaffe med våfflor. 
  
Mycket att prata om hade vi som vanligt, när vi ses. 

Jag fick en bukett med ljuvliga rosor och eucalyptus av min vän! 


Idag är det tisdag och tiden rullar på så snabbt.
Det är knappt att man hinner med här och snart är det advent.
De flesta julklapparna är inköpta och det känns bra. Men det finns mycket annat som ska göras..... Jag har som mål att till första advent ska det mesta vara klart så att man sen bara kan njuta fram till jul.

Ja, jobba ska man ju förstås, men för övrigt.
Vi får väl se hur det går med den planen.

Ha nu en skön kväll och kram på er!
@nneli


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar