tisdag 20 juli 2021

Min vän, Karin Brunk Holmqvist fick årets Piratenpris. GRATTIS!

I förra veckan var det Piratenprisutdelning, dock i lite mindre skala än vanligt. 
Jag grattade årets pristagare Karin Brunk Holmqvist, min vän sedan många år tillbaka. 
Vi pluggade tillsammans på Socialhögskolan i Lund och fann varandra på en gång. Jag var yngst i klassen med mina 19 år och Karin var äldst i klassen. Vi och de andra kursarna hade så himla mycket kul ihop, så många härliga minnen. 
Karin är ju sedan många år tillbaka en framgångsrik författare med många läsare vida omkring. 

Kul att få en skymt av henne och en liten pratstund,
 denna stora dag då hon mottog detta ärofyllda pris. 
    


Prisutdelningen skedde på vackra Arboretet.



Näckrosdammen.

Bakom fina mullbärsträd, står maken på den lilla bron.
Som hämtat ur en film, eller hur. Hehehe....

Tidigare pristagare. 

Grattis ännu en gång, Karin! 

Nu blir det Allsången och Morden i Midsomer här. 

Kram
@nneli 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar