fredag 30 juli 2021

Några av sommarens loppisfynd!

Hej alla kära bloggvänner! 

Jag lovade ju att jag skulle visa er några av mina senaste loppisfynd och här kommer de.
Två små söta krus från Vallåkra och Höganäs. Kan man få för många?? :)
En signerad ljuslykta från Orrefors för en tjuga...  En ljusstake för fyra ljus för 50:-, ett litet blått signerat glasägg för 40:-, fyra små söta krukor i blå-vitt från England, pocketböcker och min favorittidning Hem och Antik. Och ett ljusblått glasklot som har fått sin plats i trädgården. Och  några saker till som redan är utplacerade i bl.a växthuset, en mässingsampel för fyra ljus och som ska dekoreras med murgröna. Jag tänkte sedan dekorera den lite, utefter årstid. 

 

Ha en härlig fredag, alla!   

Kram
@nneli




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar