torsdag 1 juli 2021

Möte med Ernst "Mr Sommar" Kirchsteiger och hans söta Ulla.

Ikväll sitter vi bänkade framför TV:n för att se allas vår Ernst, eller hur.
Jag har så många väninnor som älskar Ernst program, det vet jag... Hehehe. Ni vet vilka ni är! 

Därför känns det extra kul att kunna berätta att när maken och jag var ute på vår årliga  cykelrunda på vårt vackra Österlen i söndags, så vem tittade fram bakom häcken, jo glade Ernst Kirchsteiger och hans minst lika glada och trevliga Ulla. De har ju sommarställe här på Österlen. 

 Det blev minsann en trevlig pratstund om "Ernst sommar", några kul anekdoter från inspelningarna, Österlen och om livet i allmänhet. 
Jag frågade till sist om jag fick ta några foton och som ni ser, så fick jag så gärna detta.
 
Denna supervarma dag var klädseln linne, vilket Ernst bad om ursäkt för,
 när jag skulle ta fotona. Lika ödmjuk och sympatisk som alltid.  

Så scrolla ned, så ska ni få se några härliga bilder på "Mr Sommar" och hans söta Ulla. 

Ha en fortsatt härlig kväll och ja, jag erkänner att jag är ganska så tokig, 
men det är ju inget nytt och det bjuder jag på.  Hehehe.....  

Ernst uppskattade i alla fall att man är öppen och ärlig och inte 
smygfotograferar i buskarna, vilket en hel del gör, som han sa.  
    







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar