måndag 2 januari 2023

Adventsljusstaken Liljan!


Hej på er kära, bloggläsare! 

Jag hoppas att ni alla har det bra, så här i början av år 2023. 
Jag kanske ger mig på en liten årskrönika inom kort. 
Förr skrev jag julbrev och skickade till släkt och vänner, 
men det var ganska många år sedan nu.  
 

Jag tänkte visa er den lilla adventsljusstaken som jag köpte när jag var ute 
och julhandlade en vecka före jul. Halva priset på Hasselgrens i Lund och vem kan motstå det!! Den heter Liljan, precis som Skultunas populära ljusstake. Den lyser med ett milt vitt sken, 
och jag är så glad att jag köpte den.    

Bilderna är från vårt pianorum, ja numera kallas det så. 
Tidigare var det tulpanrummet, då vi hade våra Josef Frank soffor där med tulpantyg.  

Ha en fin dag, så hörs vi snart igen! 

Kram
@nneli
    





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar