onsdag 11 januari 2023

Mera grönt och vitt och många uppskattade julklappar!



Hej på er!! 

De små söta glasgranarna på bilden, fick jag av Jakob i julklapp.  Han hade hittat en massa fina saker ( mest inredning som han vet att jag uppskattar, så mycket), 
när han var i Köpenhamn och julhandlade.  

Johanna som också är en fena på att hitta rätt presenter och julklappar till oss alla,
 gav bl.a en halvårsprenumeration av TV-guiden,  nattlinne och en mjölkkanna, design George Jensen till sin mor. Kannan är hur söt som helst, en minivariant av den klassiska termoskannan. 
Den levereras dock inte förrän i februari, så jag kan inte visa den förrän då.

Jag fick en snygg tavla, musikevent, och en vacker glasskål av maken. Det var lite kul att både maken och jag hade köpt tavlor till varandra, utan att vi visste om det. 

Han fick två oljemålningar av mig, med motiv från Vitemölla.   
 
Ritualsprodukter, pengar och presentkort  
var också julklappar som uppskattades.

Vi ger varje jul bidrag till olika välgörande ändamål, och så blev det självklart i år också. 

Nog pratat om jul och klappar, nu ser vi framåt och 
hoppas  på ett riktigt fint och bra år för oss alla, under 2023.  

Om vi  alla gör vårt bästa, bemöter varandra med respekt, säger något positivt till en medmänniska och försöker bemöta andra som vi själv vill bli bemötta, så gör vi i alla fall något som kan vara till hjälp, i en värld som kanske inte alltid är så snäll. 
  

Kram på er 

@nneli

Skål  från maken! 
   
Läckra små  glasgranar! 





 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar