måndag 9 juli 2012

Nu startar min blogg på riktigt!

Jag började skriva lite i min blogg redan förra hösten. Jag publicerade dock inte något då. Jag kommer att blogga om inredning, trädgård,familjen,mat och dryck och lite annat. som. Jag är mycket intresserad av inredning och ändrar och fixar ganska mycket i mitt hem. Jag hoppas att ni ska uppskatta min inrednings och feelgood blogg. Min dotter Johanna som har bloggat i några år och har många läsare säger att "hur ska du fixa detta mamma med dagliga uppdateringar, foton m.m. Jag ska minsann visa henne att mammor också kan..... Första semesterdagen idag och så underbart skönt att ha fem veckors orörd ledighet framför sig. Det var blandat väder idag med både sol och moln. Har suttit ute i min sköna däckstol på altanen på 2:a våningen. Jag skulle inviga vårt nya svarta parasoll idag. Där satt jag och läste och drack en god kopp kaffe.Plötsligt hördes ett brak och vinden hade svept med sig hela parasollet. Det flög över räcket och ned på vår stenläggning. När jag hade konstaterat att det höll så brast jag ut i ett skratt.

Här har vi det fina parasollet, precis innan det flög iväg!!!!
Den svarta lampan som ni ser på bilden är en solcellslampa från Ikea som är perfekt att sitta och läsa vid under ljumma sommarkvällar.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar