måndag 10 december 2012

Första dagen i Stockholm.

Första dagen efter frukosten promenerade vi från vårt hotell på Östermalm till Carion hotell på Södermalm, där konferensen ägde rum. 

Maria Larsson,vår barn och äldreminister var en av föredragshållarna denna dag. 

Vi blev bjudna på en helt fantastisk lunchbuffe´som avslutades med godisbord. OMG,vad gott!!! 

Till eftermiddagsfikat blev det massor med läckra bakverk.


När jag var på Svenskt Tenn,min favoritaffär alla kategorier så "träffade" jag den här trevliga mannen,nämligen Björn Gustafsson. Jag fick en liten pratstund med honom och i gengäld så var jag smakråd när han skulle välja julklapp till sin mamma. En liten rolig historia. Hoppas bara att han inte tar med denna lilla story i någon stå upp show...... (skånsk kvinna o.s.v.)




Vackra krukor med julblommor i på Svenskt Tenn.


Klassisk Hortuskruka i glas fylld med vackra Amaryllis.

En sån här Josef Frank pall kunde jag tänka mig i julklapp. ( Till salu för det facila priset 10 900:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar