torsdag 13 december 2012

Stockholm dag tre.

Min kvällspromenad genom Gamla stan i härlig vintermiljö.I love it!!!


Söt hund som dekoration i ett fönster på vår väg till Clarion på Söders höjder.


Så här mycket snö var det i hufvudstaden.......

Det är så härlig inredning på Clarion. Här har jag bott tidigare när jag har varit i Stockholm.

Sista kvällen innan hemfärd var vi på Hawyllska palatset på Östermalm. Där var det utställning av originalklänningarna från Downton Abbey,en av mina absoluta favoritserier. Riktig roligt att se.....Palatset är enormt vackert.

Ett smakprov av vad vi fick se.

Känner ni igen dessa "figurer"?



Här är hela gänget från Downton Abbey.
Och med detta säger jag hej då till Stockholm för denna gång.På återseende....... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar