torsdag 13 december 2012

Tom Cruise is in town.....

Ryktet gick att TOM CRUISE skulle komma till stan samma kväll som jag var där. Jag MÅSTE dit. Mitt ressällskap ville inte följa med och trängas i kylan,så jag tog tunnelbanan till Hötorget. Det var ingen tvekan om att jag hade kommit till rätt ställe. Massor med folk stod och trängdes och väntade på Tompa.  

 På vägen till Hötorget passerade jag Kungsträdgårdens vackra julmarknad och det blev en snabbtitt där också. Jag hann även med några inköp i "min" bokaffär på Drottninggatan.
Så här såg det ut när jag kom fram.....Och jag som trodde att det bara var jag som hade hört detta rykte....

I väntan på huvudpersonen fick vi hålla tillgodo med Martin Björk.

Där är han ju!!!! Stod ganska länge och väntade i minusgrader och snöfall och det var med nöd och näppe som jag lyckades knäppa av några bilder med mina stelfrusna fingrar.

Yes.....en halvmeter från Tom Cruise är ju inte helt fel!

Lika snygg som alltid. När jag kommer hem ska jag se Top Gun.
Efter detta lilla äventyr traskade jag mot hotellet genom hela Gamla stan. Så vackert det är i Stockholm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar