onsdag 21 februari 2018

Mingel och event på Oscar och Clothilde.

Jag kom precis på att jag har glömt att visa er bilderna från när jag var på ett så trevligt event i vackra butiken "Oscar och Clothilde". Denna trevliga butik ligger på Biger Jarlsgatan i Stockholm. Jag hade ju sån tur att de hade sitt trevliga event dit jag var inbjuden,
 just en av kvällarna som jag var där.   

Vi blev bjudna på skumpa och godsaker, rabatter i butiken och 
en fin goodiebag fick vi också med oss hem. 

Nedan följer några bilder från denna sköna vardagskväll, med lite extra guldkant.










En trevlig kväll med inspiration och några nya bekantskaper.
Några saker att ta med hem blev det också.

Nu hoppas jag att ni får en skön kväll, vad ni nu än hittar på. 

Ikväll ska vi titta på Mästerkocken och på Kontrapunkt. 

Ses snart!
@nneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar