tisdag 6 februari 2018

Vitrinskåp och minusgrader.

Godmorgon alla mina kära bloggläsare!

Snart börjar en ny arbetsdag med nya möten och samtal.

Nedan några bilder från i söndags när solen sken in i vardagsrummet.
Ja, tänk vad lite ljus kan göra för humöret. På tal om bilderna så är jag så väldigt nöjd med vårt stora vitrinskåp. Det rymmer massor och är en prydnad i sig själv.Det var en dags skruvande och fixande för Johanna och mig i somras, men det var det värt. 
   
Också lite väderläge: 

Det är kalla dagar nu och även jag har fått ta på mig lite varmare kläder. 
Jag har till och med letat fram dunjackan. Igår hade vi -7 grader och idag är det just nu -10 grader. Det är kallt för en skåning. Brrrrr.......   

Ha nu en fin vinterdag och kram på er! 
@nneli 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar