söndag 11 februari 2018

Vackert, vackert!

Söndagen är här och scones är "in the making". Under tiden som de gräddas, tänkte jag bjuda er på några fler bilder från mitt besök på Ulriksdal i Solna. Enklast tar man sig ju dit med bil men det går faktiskt även smidigt att göra som jag gjorde. Speciellt om man som jag "liftade" tillbaka med ett mycket trevligt par som bodde på Östermalm, vilket var precis dit jag skulle.  
Jag missade nämligen bussen med några minuter och de gick endast en gång/timme.  
Jag kände mig inte för gammal för att lifta. Hehehe...... 

Nåväl, jag stod utanför växtbutiken och förklarade mitt dilemma för ett par som skulle åka och hade tur att de skulle samma väg som jag. Vi hade så mycket att prata om eftersom de tillbringat många somrar i Skåne. Ny och trevlig bekantskap på ett lite annorlunda sätt. 😊😊😊

Njut gärna av blomsterprakten nedan.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar