onsdag 8 juli 2020

Ljuvliga doftljus i trevligt samarbete med Partylite.

Hej alla!

För ett tag sedan så fick jag hem några olika ljuvliga doftljus och värmeljus i samarbete med företaget "Partylite". 
Nu har jag testat dem alla och gillar verkligen dofterna.

Nedan doften gurka-clementin, en riktigt häftig kombo. 
Den har blivit en klar favorit här hemma och passar utmärkt att tända dessa lite småkyliga sommarkvällarna. 
Gå gärna in på deras trevliga hemsida och se vad som finns att välja på. 

Ikväll här efter jobbet så fortsatte min makeover på ovanvåningen, 
 Det har blivit mycket släpande och sorterande, men det blir bra när det blir klart och då ska ni självklart få se resultatet. 

Sen kan semestern börja. Härligt!!      
  




Varje gång som jag öppnar ett skåp, toalett eller en garderob hemma,
 så möts jag av den goda doften från dessa små värmeljus. Man kan ju förutom att tända dem som sagt även ha dem istället för doftpinnar eller liknande,
då de avger en ganska kraftig men väldigt god doft.     





Ha en fin kväll alla, så hörs vi snart igen.

Igår kväll var Mårten och jag hembjudna till Johanna och Oliver på supergod trerätters "tack för flytthjälpen" middag. Mer om detta i ett senare inlägg.

Kram
@nneli





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar