måndag 6 juli 2020

På plats i lägenheten!

Hej alla kära bloggläsare! 

Johanna och Oliver är ju nu sedan några veckor tillbaka på plats i sin 
lägenhet. Vi har hjälpt dem att måla, hämta möbler och fixa lite annat förstås. Nedan ser man när vårt lilla släp var minst sagt fullastat med säng och soffa. De är duktiga på att lasta Oliver och Mårten. Och jag var med och tog foton förstås. ( inte bara därför jag var med, hahaha...)
    




Första skumpan på deras mysiga balkong.   



Milda, fina färger i sovrummet. 




En god middag blev vi bjudna på i förra veckan.  




Det börjar fyllas på i vitrinskåpet. 

Så härligt att både Jakob och Johanna och deras respektive nu är på plats i sina lägenheter och har börjat "bo in sig". Kul att hälsa på dem och i fredags blev det ett litet besök hemma hos Jakob och Sofia i Malmö.

Nu ska jag fortsätta med min makeover på ovanvåningen här hemma.
Ni ska få se resultatet när jag börjar bli klar.

Kran och ha en fin måndagskväll!

@nneli      




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar