tisdag 24 november 2020

Lite tankar och en ny kaktus.

Hej på er! 

Innan det pyntas till jul i kökshörnet så måste jag visa er denna söta lilla kaktus som jag köpte i förra veckan. Ovanlig färg, men den passade ju ganska bra här. Snart kommer den dock att bytas ut  mot lite mer julinspirerat pynt som passar till advent och jul. Detta lilla hörn är precis bredvid spisen och eftersom man tillbringar en del tid där, så kan det ju vara trevligt att ha något fint att titta på.  Hehehe...

Nu "håller vi kväll" här med något gott att äta och något kul att titta på som t.ex "Halv åtta hos mig", en serie som jag aldrig tröttnar på. 
Oftast trevliga människor, inspirerande recept och lite inredning på detta. 

Jag ska även försöka läsa lite i min nya thriller, om jag inte somnar i soffan förstås.
 Så blev det igår, nämligen. Någon som känner igen sig?  Nähär, inte det.
 Ni sitter alltid raka i ryggen, pigga och alerta och ser era program.  Grattis!! Hehehe...

Jag tycker att det går extra mycket energi åt till att skydda sig själv och andra mot virus
 i dessa tider. Ja, så är det ju för oss alla, more or less.  Vi får hjälpas åt! 

Ta hand om er och ha en skön kväll! 

Kram
@nneli   
  



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar