tisdag 29 december 2020

Julfint hos Johanna och Oliver.

 Idag bjuder jag in till en titt i Johannas och Olivers julfina hem. 
När vi var ditbjudna på glögg med goda tilltugg, strax före jul, så hade Johanna precis gjort klart alla julklappar till sina nära och kära. Och det var många paket kan jag säga!! 

Häng med på en julig tur.... Till och med badrummet är juligt och fint. 

Idag efter jobbet hade jag ett så trevligt digitalt möte med mina kära vänner i vår bokklubb. Vi skulle jag egentligen ha träffats utomhus hemma hos mig med tänd eldkorg, marschaller, varm dryck och lite mat, men regn och rusk gjorde att vi tog en inomhusträff, via datorn istället. 

Så kul att se och höra alla, i alla fall. 


Nu ska vi spela spel och dricka kaffe. 
Vi ska även se på "Hunter och Rex", en lite småmysig deckare på Kanal 7.  

 Ha en skön kväll,  så hörs vi igen imorgon! 

Kram
@nneli

  












 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar