måndag 27 december 2021

Julaftonen inleds!

Vi har haft en riktigt härlig jul tillsammans med nära och kära! Det hoppas jag verkligen att ni också har haft , kära trogna och fina bloggläsare! Jag är så glad för varenda en av er som tittar in här i min lilla värld, även om det är lite långt mellan inläggen ibland. 

Julaftonen inleddes med lite fixande i köket, jag bakade bröd, lade sista handen vid dukningen och fixade lite med de sista julklapparna. 

Oliver kom och bytte julklappar med oss och vi åt mackor med skinka och lax och drack kaffe. 
Sen skulle han vidare på firande med sin släkt och han avlöstes av Jakob,
 som kom lagom till Kalle Anka. Vi fikade, tittade på Kalle och hade det bra.  
Därefter var det dags att rulla ut röda mattan ( jo, jag har faktiskt en sådan som jag tar fram till jul och till nyårsfester) tills kvällens gäster skulle komma samt tända marschaller.  

Mer om julafton 2021 i nästa inlägg. 

Kram så länge
@nneli



Musse har också blivit julfin.

Lite kaffe och vila mellan julsysslorna och paketinslagningen. 

Två sötnosar i soffan.



GOD JUL Oliver!

Jag öppnade en av julklapparna från Oliver och den skulle Musse förstås kolla in direkt.

Årets juldukning. 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar